VLASTNOSTI MOTO EVO:
Ergonomický trojúhelník byl přepracován počínaje polohou stupaček a souvisejících nových podpěr. Přijímají zadní část krytu nádrže EVO, která umožňuje více vzadu sedadlo a následně lepší jízdní nastavení, oblast krytu nádrže byla zvětšena, aby měla lepší přilnavost ke kolenům a lepší podporu při brzdění.
Polořidítka byla posunuta ze své současné polohy díky použití delšího rámu.
VIDLICE A ŘÍZENÍ:
Vidlice použitá u těchto verzí má zdvih 70 mm, patky vidlice vyrobené z masivního, integrovaná radiální podpěra třmenu a čep kola v ose s vidlicí, to umožňuje zlepšení brzdění a zvýšení stopy, což vede k lepšímu chování kola na rovinkách i v zatáčkách.
Středová vzdálenost lamel řízení byla zvětšena, aby bylo možné demontovat přední kolo bez demontáže brzdového třmenu. Horní svorka a klipsové límce mají novou estetiku stylu GP-2.
PODVOZEK:
Motor byl přemístěn, aby se optimalizovalo těžiště motocyklu, nová poloha čepu kyvné vidlice nám pomohla dále zaručit správnou vůli řetězu.
STANDARDNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ:
- karburátor DELLORTO PHBL 24 se specifickou kalibrací pro Ohvale GP-0 110 4S
- pružina zadního tlumiče K 140
- závodní napínák řetězu
Slick pneumatiky jako standard. Pirelli
Standardní chladič oleje.
PODVOZEK:
Upside down vidlice ∅ 33mm, CNC patky
Jednoduchý tlumič s plně nastavitelným nastavením Ohvale piggy/back.
Zadní kyvné rameno z hliníku
BRZDY:
Přední brzdový systém Formula s monoblokovým třmenem.
Zadní brzdový systém Formula s radiálním upevňovacím třmenem.
Výfukový systém:
Ocelové kolektory, titanový tlumič Arrow, predispozice db killer
MOTOR:
ZS 110cc 4-rychlostní 4T motor
Kola:
Přední ráfek 2,50×10″
Zadní kruh 3,00×10″
PŘENOS:
Převodový poměr 35/14, R
Kód | Kód: 66 |
---|---|
Kategorie: | Ohvale GP-0 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.